Elke zwangerschap, bevalling en kraamtijd is uniek. Elke baby is uniek. Jij bent uniek.

Deskundig advies en persoonlijke ondersteuning rekening houdend met jouw wensen staan bij mij voorop.

Ik vind het belangrijk dat je met een goed gevoel kan terugkijken op de zwangerschap, de bevalling en het kraambed.

Want, het is jouw feest.

Laten we ons amuseren!

S'AMUZE

GreenKit

Vraag hier je gratis GreenKit ontdekkingsdoos!

Wat kan de vroedvrouw voor jou betekenen?

7 vragen aan de vroedvrouw Wat je altijd al wilde weten Steeds meer zwangere vrouwen en pas bevallen mama’s doen een beroep op een vroedvrouw. Maar wat doet een vroedvrouw precies? Wat kan zij voor jou betekenen tijdens de mooiste periode van je leven? En krijg je het terugbetaald? Wij...